Objektif dan Dasar Kualiti

Image

Objektif Kualiti

01
Menyampaikan perkhidmatan dengan mengutamakan kepuasan pengguna melalui pencapaian piagam pelanggan.
04
Menyediakan persekitaran pekerjaan yang kondusif serta menggalakan penjanaan peluang pekerjaan yang luas dan berkualiti.
02
Membudayakan ICT dalam penyampaian organisasi pentadbiran Hang Tuah Jaya.
05
Merancang serta menyediakan persekitaran pembelajaran yang holistik menerusi pembangunan hub pendidikan dan insitusi-insitusi pendidikan tinggi.
03
Merancang dan membangunkan zon kediaman selesa serta lengkap dengan infrastruktur sosial yang memenuhi kriteria pembangunan Bandar Mampan
06
Merancang pertumbuhan Hang Tuah Jaya dengan bercirikan pembangunan Bandar Hijau MPHTJ.

Dasar Kualiti

Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya berazam untuk mengutamakan kepuasan pelanggan serta komited untuk memenuhi keperluan Sistem Pengurusan Kualiti, Akta, Undang-Undang Kecil, Peraturan dan Dasar yang telah ditetapkan dan ditingkatkan secara berterusan dengan menghayati nilai MADANI dan tatakelola untuk memperkasakan perkhidmatan awam.

Pin It

qrcode mphtj.gov.myMajlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ),
SF-01, Aras 2, Kompleks Melaka Mall,
Jalan Tun Abdul Razak - Lebuh Ayer Keroh,
Hang Tuah Jaya, 75450, Ayer Keroh,
Melaka Darul Azim, Malaysia.

Talian Am 1 : +606 - 232 3773
Talian Am 2 : +606 - 232 2778

e-Mel : admin@mphtj.gov.my

Waktu Operasi : Isnin - Jumaat (8:00am - 5:00pm)

  • Kemaskini Terakhir : Isnin 18 November 2024.
01857285
Today: 259

Portal Rasmi Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

MELAKAPAY

privasi

Statistik transaksi Pindahmilik Nama di Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ)