Objektif dan Dasar Kualiti

Image

Objektif Kualiti

01
Menyampaikan perkhidmatan dengan mengutamakan kepuasan pengguna melalui pencapaian piagam pelanggan.
04
Menyediakan persekitaran pekerjaan yang kondusif serta menggalakan penjanaan peluang pekerjaan yang luas dan berkualiti.
02
Membudayakan ICT dalam penyampaian organisasi pentadbiran Hang Tuah Jaya.
05
Merancang serta menyediakan persekitaran pembelajaran yang holistik menerusi pembangunan hub pendidikan dan insitusi-insitusi pendidikan tinggi.
03
Merancang dan membangunkan zon kediaman selesa serta lengkap dengan infrastruktur sosial yang memenuhi kriteria pembangunan Bandar Mampan
06
Merancang pertumbuhan Hang Tuah Jaya dengan bercirikan pembangunan Bandar Hijau MPHTJ.

Dasar Kualiti

01
Mengutamakan kepuasan pelanggan serta komited untuk memenuhi keperluan Sistem Pengurusan Kualiti, akta, undang-undang kecil, Peraturan & dasar yang telah ditetapkan.
04
Membuat kajian semula terhadap keberkesanan dasar dan objektif kualiti dari masa ke semasa.
02
Sentiasa berusaha meningkatkan penyampaian perkhidmatan yang cekap, berkualiti dan cemerlang selaras dengan Program Transformasi Nasional untuk memperkasakan perkhidmatan awam.
03
Menyokong perlaksanaan konsep Negeri Bandar Teknologi Hijau.
Pin It

qrcode mphtj.gov.myMajlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ),
SF-01, Aras 2, Kompleks Melaka Mall,
Jalan Tun Abdul Razak - Lebuh Ayer Keroh,
Hang Tuah Jaya, 75450, Ayer Keroh,
Melaka Darul Azim, Malaysia.

Talian Am 1 : +606 - 232 3773
Talian Am 2 : +606 - 232 2778

e-Mel : admin@mphtj.gov.my

Waktu Operasi : Isnin - Jumaat (8:00am - 5:00pm)

  • Kemaskini Terakhir : Selasa 08 Oktober 2024.
01842228
Today: 418

Portal Rasmi Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya

MyGov Portal Amiro Technology Sdn Bhd

MELAKAPAY

privasi

Statistik transaksi Pindahmilik Nama di Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ)